Jul 14, 2012

Waiting For You



You are no more here
And everything is dull
And grey
Also the clouds
And uglier
And the rain more unfriendly,
All the silence
Is frightening me
And I feel
To live in another
Strong world---
Only a scent of your perfume
Is still in the air
But, like a splendid flower,
Will not last too long.
This morning,
On the floor,
I found
A little pin of yours,
Now I’m keeping it here
On my desk.
Waiting for you
For your golden hair.

Dulio Giuliano Pinelli


မင္းကိုေစာင့္ေမွ်ာ္ဆဲ


ဒီမွာ မင္းမရွိတာၾကာေတာ့
အရာရာဟာ ၿငီးေငြ႕မႈန္မႈိင္းၿပီး
တိမ္ေတြေတာင္ အက်ည္းတန္
မိုးက ပိုလို႔တစိမ္းဆန္ေပါ႔။

ဒီတိတ္ဆိတ္မႈေတြ အားလံုး
ငါ႔ကိုေျခာက္လွန္႔ခဲ့။
ေနာက္ၿပီး
တစ္ျခား ကမာၻစိမ္းတစ္ခုမွာ
ေနဖို႔ေတာင္ ခံစားမိရဲ႕။

မင္းေရေမႊးရနံ႔တစ္ခုသာ
ေလထဲမွာေမႊးပ်ံ႕ဆဲ
ဒါေပမဲ႔ ႏုရြတဲ့ပန္းတစ္ပြင္႔လို
ၾကာရွည္၊တာရွည္ မခံခဲ႔။

ဒီမနက္---
မင္းဆံညွပ္ေလးတစ္ခု
ၾကမ္းျပင္မွာေတြ႕ေတာ႔
စားပြဲခုံမွာပဲ
ငါသိမ္းထားဆဲပါ။
မင္းရဲ႕ ေရႊေရာင္ဆံေကသာေတြအတြက္
မင္းကိုေစာင္႔ေမွ်ာ္ဆဲပါ။   ။

ေမာင္ေနျပာ

Myanmar People(May/2006)